ALGEMENE LEDENVERGADERING: 25/02/2014

24/01/2014

De Vlaamse Vereniging voor Logopedisten nodigt haar leden uit op haar Algemene Ledenvergadering (i.e., ALV) op dinsdag 25 februari 2014 om 20u00. De toekomst van het beroep, de dienstverlening voor de leden en de tewerkstelling in de verschillende sectoren zijn een permanente bekommernis van het VVL-bestuur. Op de Algemene Ledenvergadering brengen we verslag uit over de realisaties van 2013 en blikken we vooruit naar 2014. We gaan dieper in op twee actuele dossiers: stem en tests.

Alle informatie betreffende de deelname, de locatie, de voordrachten en de mogelijkheid om uw eigen geluidsopnamesysteem te laten kalibreren vindt u hier. Dit is alvast het programma:

• Sessie met kalibratie (uur nog te bepalen afhankelijk van het aantal aanvragen)
  • 19u30: Ontvangst voor ALV
  • 20u00: Het statutair deel: jaarverslag 2013 - financieel verslag 2013 - begrotingsvoorstel 2014
  • 20u30: Nieuwe ontwikkelingen in de limitatieve lijst van tests: een overzicht - Glenn Aerts (beleidsmedewerker VVL) en Heidi Vandewiele (beheerder VVL)
  • 21u15: VVL's laatste obstakel in het akoestisch stemonderzoek: kalibratie van intensiteitsmetingen - Dr. Youri Maryn (beheerder VVL)
  • 22u00 : Afsluitende drink.

We hopen u op dinsdag 25 februari te mogen verwelkomen.

Met collegiale groeten.

Pol De Meyere (voorzitter)